روش پاک کردن انگشتر نقره مردانه پس از خرید آن

سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


روش پاک کردن انگشتر نقره مردانه پس از خرید آن

ا

 

روش تمیز کردن نقره پس از خرید انگشتر نقره مردانه

 

۱- پودر ماشین لباسشویی

 

یک کاسه متوسط را با ورق آلومینیوم بپوشانید و درون آن را با آب داغ پر کنید. یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را در آب حل کنید. نقره را به مدت یک دقیقه در آب قرار دهید و سپس شسته و خشک کنید.

 

۲- سس گوجه فرنگی

 

مقداری از سس گوجه را بر روی حوله زده و آن را بر روی قسمت‌هایی از نقره که سیاه شده است می‌مالیم. اگر با این کار نقره براق نشد بخش‌های سیاه را به مدت ۱۵ دقیقه با سس بپوشانید و سپس با یک پارچه نرم تمیز کرده، شستشو داده و خشک کنید. می‌توانید برای تمیز کردن درزها از مسواک نرم استفاده کنید.

 

۳- نشاسته ذرت

 

خمیری از نشاسته ذرت و آب می‌تواند درخشش را به نقره‌های شما بازگرداند. این خمیر را با یک پارچه مرطوب بر روی نقره قرار دهید. فرصت دهید تا خشک شود و سپس با یک حوله زبر آن را تمیز کنید.

 

۴- خمیر دندان

 

مقداری خمیردندان را روی پارچه‌ای زده و بر بخش‌های تیره نقره بکشید. سپس بخش‌هایی که با خمیردندان تمیز شده را پاک و خشک کنید تا درخشش آن را با چشمان خود ببینید.

 

۵- شیشه پاک کن

 

شیشه پاک کن را روی پارچه یا مسواکی اسپری کرده و از آن برای تمیز کردن نقره استفاده کنید. با این کار نقره شما مثل روز اول براق و درخشان خواهد شد.

 

۶- نرم کننده مو

 

تمامی مواد ذکر شده تا اینجا برای براق کردن نقره‌های تیره و سیاه شده به کار برده می‌شوند. اما برای جلوگیری از سیاه شدن نقره نیز می‌توانید مقداری نرم کننده مو را بر روی نقره تمیز مالیده و بگذارید خشک شود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین فیروزه به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 92

تاریخ انتشار: یک شنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 1:32

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف